Thursday, January 05, 2006

Happy New Year and more

とんでもなくひどい風邪をひきつつ、さよなら2005年&きましたね2006年。
この年末年始は、ホームページ作りに明け暮れてみた。
このblogのエントリーでも度々紹介してきたfunction code();のホームページね。

基本、オールフラッシュで...テキストや画像は外部リンクで更新をイージーに...
フラッシュは可能な限り軽く...しかしながらフラッシュで作る事の意味をしっかりと持たせて...
などと考えつつ、出来ましたぜこんなのが♪

function code(); OFFICIAL WEBSITE

原始人諸君の為に、一応念のためhtml版も用意したんだぜ(笑)
こちらはせっかく作ったので携帯でも見れる様にしよう、と思い。
必要なコンテンツは小さいボックスの中でだけスクロールする様にしてみた。
あくまでもおまけなので、皆さん極力flash版で見る様に!おねがいちますね♪

そしてそして。
全然治らない風邪っぴきの中、ギグってきましたEVIL ROLL
例によってリハ2回で参戦、という(笑)ていたらくの我々SPEEDiDでしたが。
ニ度目にしてすっかり馴染んで来た感じのみどりちゃん、相変わらずの暴走HAL、
そして何と言っても5年振り?に復活したMARQUEEのメンバーでプレイできた事が、
もう、楽しくてしょうがなかった。
麻雀したり、バイキングにいったり、高速で事故りそうになったりしながら(笑)
日本中をツアーに明け暮れてた頃や...
ドイツでのツアーの事なんかが、アタマん中をブンブンFEED BACKしまくってさ。
なかなかスリリングな一夜でした、はい。
主催者の清人、本当に本当にサンクスです。すっげー楽しかったよ。

でもって今月。
function code();のCDがいよいよリリースされます。
なんか、昨日の打ち上げの流れで、レコ発のライヴにはおいらもお祝い出演して1曲プレイする事に....って本当かおい!
な、こちらもなかなかスリリングな流れになっております(笑)

2月5日、六本木のMORPH東京ですが、CDを買うと招待状がついてくる無料ライヴになっています。
よかったら是非是非ご来場を!
どの曲を歌うかは...これからおTILLと会議、っていう(笑)

3 Comments:

At 11:02 AM, Blogger fdr3lso98e said...

Are you stuck in a job that is leading you on the path to no where?
We can help you obtain a College Degree with classes, books, and exams
Get a Genuine College Degree in 2 Weeks!
Well now you can get them!

Call this number now 24 hours a day 7 days a week (413) 208-3069

Get these Degrees NOW!!!

BA, BSc, MA, MSc, MBA, PHD,

Within 2 weeks!
No Study Required!
100% Verifiable

Call this number now 24 hours a day 7 days a week (413) 208-3069

These are real, genuine, They are verifiable and student records and
transcripts are also available. This little known secret has been
kept quiet for years. The opportunity exists due to a legal loophole
allowing some established colleges to award degrees at their discretion.


With all of the attention that this news has been generating, I wouldn't
be surprised to see this loophole closed very soon

Get yours now, you will thank me later
Call this number now (413) 208-3069
We accept calls 24 hours a day 7 days a week.

 
At 10:04 PM, Anonymous Anonymous said...

Hallo I absolutely adore your site. You have beautiful graphics I have ever seen.
»

 
At 4:42 AM, Anonymous Anonymous said...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

 

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home